Doorgaan naar inhoud

FAQ naar onze nieuwe winkel

Op 10 juli 2024 hebben we onze winkel volledig opnieuw ontworpen: de vorige winkel was meer dan 15 jaar oud en gewoon niet up -to -date. Dit had niet alleen invloed op het ontwerp, maar vooral de technologie erachter: veel dingen werkten alleen maar omdat we veel van de hand op de achtergrond hebben gewerkt. Maar alles is nu beter: we hebben niet alleen het ontwerp veranderd, maar ook het hele winkelsysteem.

Sommige kleinere dingen werken echter niet 100%, maar we zullen ze de komende maanden nog steeds repareren en aanvullen. We hebben alle details in deze veelgestelde vragen opgeschreven:

Kan ik mijn oude klantenaccount blijven gebruiken?

Helaas nietWe hebben je klantgegevens niet kunnen overzetten naar de nieuwe shop. Je zult dus een nieuw klantenaccount aanmaken. Als je vragen hebt over oude bestellingen, kun je altijd contact met ons opnemen. contact met ons opnemen!

Is er geen verlanglijstje meer?

Op dit moment niet, maar we werken eraan om weer een verlanglijst beschikbaar te maken. Je kunt je oude verlanglijst nog steeds vinden hier. Let op: Op deze link moet je inloggen met je accountgegevens van onze oude winkels.

Waar kan ik mijn oude Lootbox-abonnement beheren?

Op de langere termijn willen we alle Lootbox-abonnementen migreren naar ons nieuwe shopsysteem, maar dat zal nog wel even duren. Tot die tijd kun je je abonnementenbeheer vinden hier.

Ik heb nog een oud Lootbox abonnement. Waar kan ik een upgrade bestellen of annuleren?

Op de langere termijn willen we alle Lootbox abonnementen migreren naar ons nieuwe shopsysteem, maar dat zal nog wel even duren. Tot die tijd kun je het beheer van je abonnement vinden hierwaar je ook de upgrade kunt bestellen of annuleren.

Ik heb deelgenomen aan jullie partnerprogramma. Wat is daarmee?

We hebben een nieuw partnerprogramma opgezet, waarmee je hier hier kunt bekijken. Helaas konden we de oude accounts niet overnemen. We hebben alle partners hierover ook per e-mail geïnformeerd.

Waarom is het niet langer mogelijk om via automatische incasso of onder rembours te bestellen?

Helaas worden beide betaalmethoden de laatste jaren steeds meer gebruikt, vooral door fraudeurs. Naast de moeite die het kostte om deze fraudeurs vooraf te identificeren, was dit helaas ook erg duur voor ons. We hebben daarom besloten deze betaalmethoden niet langer aan te bieden.

Als je echter geen creditcard hebt en geen gebruik wilt maken van aanbieders zoals Klarna of Paypal, heb je nog steeds de mogelijkheid om vooraf te betalen of per bankoverschrijving.

Waar zijn de klantenfoto's?

Die hebben we helaas nog niet overgezet. We werken eraan, maar het is mogelijk dat we ze niet meer kunnen laten zien.

Welke functies uit de oude winkel ontbreken nog?

Helaas hebben we sommige dingen nog niet kunnen overzetten:

  • Productaanpassing
  • Paaspuzzel
  • Papercrafts

Maar maak je geen zorgen: we werken natuurlijk nog steeds aan de paaspuzzel in het bijzonder, die ook klaar zal zijn voor Pasen 2025, dat beloven we!

Op welk winkelsysteem draait jouw winkel?

Onze winkel draait nu op Shopify.